هتلهای چهار ستاره معروف دبی
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

هتل چهار ستاره حیات پلیس دبی یکی از هتل 4 ستاره معروفی است که در خیابان الرقه قرار دارد و دارای موقیعیت جغرافیایی ممتاز و دسترسی آسان به مراکز مهم شهر می باشد .از جمله اماکنی که به این هتل نزدیک می باشد و دارای دسترسی آسان برای مسافران تور دبی می باشند می توان به مرکز خرید القریر و مرکز شهر و پارک ساحلی الممزر اشاره کرد که با امکاناتی جذاب و درجه یک پذیرایی شایسته ای از میهمانان تور دبی به عمل آورده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد . فاصله هتل حیات پلیس تا فرودگاه بین المللی دبی پیاده 10 دقیقه بوده و از سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند می باشد .در تور دبی پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید.اتاقهای هتل حیات پلیس دبی مشتمل بر 210 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ، استاندارد و سوئیت مجلل می باشد که از رنگ کرم برای تزیین آن استفاده شده است .امکانات هتل حیات پلیس دبی بسیار متنوع و مفرح بوده و برای تمام سنین مسافران تور دبی رضایت بخش و سرگرم کننده می باشد که مهم ترین آنها شامل :  استخر روباز  ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، جیم ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، دو رستوران لوکس ، بار ، کافی شاپ و ... می باشد.اقامت در این هتل در تور دبی آذر 94 سرشار از خاطره می باشد.

 

 

 

 

هتل ابجر گرند دبی در 3 کیلومتری مرکز خرید ابوهیل  و نزدیک ایستگاه مترو ابوهیل واقع شده است.دکوراسیون مدرن هتل ابجر دبی بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش است و اقامت و استراحت در این هتل خاطرات خوبی را برای مسافران تور دبی ثبت خواهد کرد. تمامی اتاق های این هتل مجهز و بسیار شیک با دکوری شاد و مدرن و تجهیزاتی نظیر تلویزیون و سرویس بهداشتی در خدمت میهمانان تور دبی تعطیلات آذر 94 خود می باشند.هتل ابجر دبی از نظر بهداشتی بسیار هتل تمیزی است و خدماتی همچون سرویس اتاق همراه با لوازم ارایشی رایگان موجود در حمام و خدمات رفاهی که شامل رستوران های عالی،کافه ۲۴ساعته و سالن بدنسازی است.این هتل به مراکز خریدی چون مرکز خرید الغریر و بوستان بسیار نزدیک می باشد.هتل دارای استخر فضای باز است که امکان شنا برای میهمانان تور دبی را فراهم کرده است . یکی دیگر از امکانات هتل ابجر داشتن تراس افتاب است که برای میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

 

 

 

هتل گراند سنترال هتلی لوکس در میان هتل های ۴ ستاره در دبی است که با کیفیت تمام پذیرای توریست هایی است که افتخار اقامت در این هتل را دارند. این هتل از نظر کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد.امکانات رفاهی نظیر ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب از جمله سرویس هایی است که می توانید در تور دبی تعطیلات پاییز 94 از آن استفاده کنید. مزیت استخر روباز این هتل این است که می توانید در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی از آن استفاده کنید.توریست های تور دبی که به بدن سازی خود اهمیت می دهند می توانند طی سفر با استفاده از بخش بدنسازی هتل گراند سنترال، از برنامه خود عقب نمانند.سالن جلسه ی مجهز این هتل از جمله ویژگی های ممتاز آن است که توریست های تور دبی می توانند جشن های بزرگ خود را در سالن ضیافت این هتل برگزار کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: